domácí květena

by - 18:03

Krásný podvečer vám všem přeji,

 víkend se opět vydařil, teploty venku víc než příznivé, ale všudypřítomný prach a pyl mi vždy kazí ten správný dojem a i proto nemám jaro ráda. Kdyby alespoň trošku zapršelo.
Přesto, že venku už kvete kde co, fotila jsem tentokrát květenu domácí.
 Asi po deseti letech mi vykvetla klívie.






Ze tří cibulí amarylisu vykvetla pouze jedna, přesto potěšila dvěma květy.






A na dalším fotu je datlovník, ten sice nekvete, ale je už poměrně velký (větší než já, ale já nejsem žádný obr), tipuji tak 170 cm i s květníkem, dostala jsem ho od kamarádky před mnoha lety, když měl jeden deseticentimetrový lístek.






To je pro dnešek vše, mějte se moc a moc krásně a ať na vás nepadne žádná jarní únava nebo choroba,

Marcela

You May Also Like

13 komentářů

  1. Hmm, krásně Ti to doma kvete, já mám datlovník z pecky 30cm, tak snad se mi taky tak pěkně rozroste:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, můj datlovník je také vypěstovaný z pecky, určitě ten Tvůj taky vyroste

      Vymazat
  2. Ahoj Marcelko, kvete Ti to doma nádherně. Datlovník je super, zkoušela jsem zasadit pecky, ale bohužel nic. Snad příště.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, určitě to ještě zkus, když vzejde, už na tom není nic náročného, hezké dny

      Vymazat
  3. Krásně ti to kvete, kytičkám se u tebe líbí. Datlovník vede. :-) Kytičky mám ráda, ale spíš je umořím, než aby mi takhle narostly... Měj se hezky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkuji, kytičky se postupem času vytřídily a vydržely jen ty nejodolnější, hezké dny

      Vymazat
  4. Marcelko,
    to je květena!!! Moc hezky Ti to kvete a ten datlovník!!! je vidět, že se o kytí hezky staráš.
    krásné dny***
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, děkuji, ale kytičky to u mě nemají jednoduché, té péče rozhodně není tolik, kolik by si zasloužily,
      hezké dny

      Vymazat
  5. Mací, kytičky máš nádherné. Je vidět, že se jim u tebe líbí. Moc zdravím Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani, možná se kytičkám líbí, ale musí toho hodně vydržet, lepší péče by jim určitě prospěla, hezké dny

      Vymazat
  6. No kdo umí, ten umí! Nádhera Marcelko! Můj táta pěstoval klívie, taky mu vždycky kvetly... Máš pravdu, prachu a pylu je všude opravdu hodně...
    Pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Helenko, tuhle klívii jsem kdysi i letnila a to potom krásně kvetla, ale už spoustu let venku nebyla a asi si vzpomněla, že taky umí vykvést, tak se to povedlo, hezké dny

    OdpovědětVymazat
  8. Klívie je můj favorit, zalívám jen když si vzpomenu, žádný nároky nemá, ale kvete pravidelně a překrásně.
    Když jdu kolem ní, tak se jí omluvím, že se o ni tak mizerně starám.............
    Jaromila

    OdpovědětVymazat