a pro mě nic

by - 14:43

Tak to si tak jednou manžel povzdechl. Chápu, jedny bezprsťáky a futrálek na mobil je docela málo. Ale co pro něho vymyslet, když o šály, čepice a podobné doplňky nestojí. Až tu náhle jedné noci, když jsem nemohla spát (teď poměrně často) jsem si vzpomněla, že jsem  u někoho na blogu viděla krásného háčkovaného muminka. Našla jsem ho a takto to dopadlo. Řekla bych, že mají i něco společného :)
























Je háčkovaný z příze Miss mono od Vlniky smetanové barvy  a ještě ten návod  je ZDE - ten je švédsky, ale s trochou zkušeností se nechá podle toho háčkovat, ještě i s malou nápovědou ZDE - tady jsem ho i prvně zahlédla.








Ne, nebojte se, nechystám se znovu na vánoce, ale tyto andělíčky jsem dělala na objednávku, prý koncem roku budu mít málo času, tak raději takto s předstihem, a ti jsou háčkovaní ze sněhurky podle TOHOTO NÁVODU. Vše zle případně dohledat na Piterestu.

Malá ukázka nové tvorby, třeba si někdo tipnete co by to mohlo být?




A i takto doplňujeme vitamíny



Moc vám děkuji za vaše návštěvy a komentáře, ať se vám vyhýbají ty malinkaté potvůrky - viry a bacily a mějte hezký celý týden,

vaše Marcela

You May Also Like

20 komentářů

  1. Mumínek je kouzelný:-) Krásná práce!Moc zdravím Vera

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné.....co se plánuješ dalšího? Nějaká deka, polštářek????? Je mi líto, že to taky neumím. Hezký večer. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji, ani deka, ani polštář, na háčkování není nikdy pozdě, internet je velký pomocník

      Vymazat
  3. Tedy Marcelko, ty jedeš! Armáda andělů, super dárek pro manžela a ještě hromada čtverečků, jistě plánuješ pléd, viď.
    A ty vitamíny, zrovna dneska jsem si říkala, že je čas na řeřichu :o)
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, nene, tentokrát to nejsou čtverečky, brzy ukážu, řeřicha rychle zmizela, jdu vysévat další pytlík, děkuji za návštěvu, pa

      Vymazat
  4. Marcelko Mumínek je překrásný :o) a těch andílků co jsi už vytvořila :o) a vitamíny schvaluju opravdu jsou letos hodně a hodně moc potřeba :o) měj se krásně.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, do andílků se mi moc nechtělo, ale teď jsem ráda, že už jsou hotoví, děkuji za návštěvu, měj se hezky

      Vymazat
  5. Jéééééé Mumínek :-))), hned jsem poznala. Budou i jiné postavičky z pohádky? Letos je opět tak divná zima, že se bacilům daří, snad vyhrajeme :-), Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, zatím se na jiné postavičky z pohádky nechystám, u nás se zatím nemarodí, ale prevence je důležitá, díky za návštěvu, měj se hezky

      Vymazat
  6. Ahoj Marci, Mumínek je úžasný !!! I andělíčci jsou nádherní, jsi prostě šikulka.
    Tvé další tvořeníčko bych tipovala na deku nebo polštářek. Ale nechám se překvapit.
    A vitamíny jsou v tomhle počasí zapotřebí.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, ani deka, ani polštářek, brzy ukážu, děkuji za návštěvu, krásný den

      Vymazat
  7. Mumínek je dokonalý a andělíčci nádherní....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, děkuji za pochvalu a návštěvu, hezké dny

      Vymazat
  8. Tak další tvoření jsem tipovala na čtverečky, ale protože to už někdo hádal přede mnou, můžu hádat dvakrát:-) Budou to prostírky či podšálky?
    A chtěla jsem se zeptat na ty vitamíny, neznám to, ale odpověď už jsem také našla v předchozích komentářích. Řeřicha? Zkusím o ní něco najít. Kde se sežene.?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, ani ty ses netrefila, už to musím ukázat, abych vás netrápila (snad zítra), řeřicha setá, je naťová zelenina, pěstuje se hlavně teď v zimě, protože obsahuje hlavně vit.C. Semínka se prodávají všude tam, kde běžně ostatní semínka (kytek, zeleniny) a návod na pěstování a použití je uveden přímo na pytlíčku, díky za návštěvu

      Vymazat
  9. Marcelka, tak to je super nápad. Chlapom naozaj ťažko ulahodiť. Anjelikovia sú rozkošní. A nechám sa prekvapiť, ale tipujem vankúšik, tie sa mi páčia.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emilko, ani vankúšik to nebude, ale brzy ukážu, děkuji za návštěvu a hezké dny

      Vymazat
  10. Roztomilý mumínek. Ať dělá radost.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásní andílci, ukládám si návod na příští Vánoce, děkuju.

    OdpovědětVymazat