Malý hajánek

by - 22:07

pro malého Štěpánka. Jednoduchý panáček, vznikl hodně narychlo. Měla jsem málo světlé příze na hlavičku, tak jsem vršek nastavila tmavější, říkala jsem si, že ten stejně schová čepička. Až při samotném přišívání čepičky mě napadlo nechat kousek té tmavší příze koukat, jakože náznak vlásků a moc se mi to líbí. Háčkováno podle tohoto NÁVODU.









Domů ze zahrady jsem si přinesla pár stébel okrasné trávy, samozřejmě že téměř všichni protestovali  kvůli umístění na stole, ale já si s nimi nějak poradím ( se stébly i členy rodiny).








Pro dnešek vše, přeji vám všem optimistické vykročení do nového týdne, já mám ještě tři dny volna, tak snad stihnu ještě nějaké resty, moc vám děkuji za návštěvy a komentíky, dělají mi velikou radost, pa,


vaše Marcela


You May Also Like

5 komentářů

  1. Krásný panáček,moc se mi líbí.Hezký nový týden přeje Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko, koukám, že u vás musí být, stejně jako u nás, hlavně jídlo :o)
    Hajánek je kouzelný, moc se ti povedl.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko, Hajánek je nádherný i já se na něj připravuji pro naši princezničku, ale bude to Hajánek růžový :-)
    Přeji krásný týden. Zdena

    OdpovědětVymazat
  4. Pro prťata je to nejlepší hračka do postýlky ... a usínání jde hned líp :-))) mějte se pěkně ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Ten je boží... já chci taky :-)!

    OdpovědětVymazat