Zatím

by - 20:10

 mě nechytla ta správná nálada, většina dekorací  čeká v krabicích, i truhlíky za oknem čekají na nějaký ten nápad a  balkon z druhé strany domu by chtěl taky ještě doladit. Adventní svícen na stůl do kuchyně jsem ale stihla a tak jsme mohli i u nás  první svíčku zapálit.

Opět jsem využila malé květníčky jako loni, jen obsah je trošku jinačí. 



























Městečko jsem chtěla nejdříve vystřihnout z papíru, ale namalovat ho křídou na tabuli bylo momentálně rychlejší řešení





Jsem tu s vámi moc ráda a přeji všem klidné adventní rozjímání  a těšení se na vánoce,

vaše Marcela

You May Also Like

4 komentářů

  1. Máš krásné nadekorovano.
    Hezký adventní čas plný tvoření. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marci, svícínky jsou parádní !!! Městečko na tabuli je suprové, hezky jsi to vyřešila.
    Měj se krásně a přeji pěkný adventní čas. Jana

    OdpovědětVymazat
  3. V jednoduchosti je krása! :)Gabi

    OdpovědětVymazat
  4. Velmi, ale velmi krásná výzdoba!
    Marcelko, měj hezké dny. Helena

    OdpovědětVymazat