Dvě knížky

by - 20:29

jsem měla půjčené od kamarádky, protože teď knihovnu moc nestíhám. Přečtu téměř vše, málokdy knížku odložím. Vysněný valčík, knížka vysloveně romantický román pro ženy a z nejlepšího světového čtení byly hodně dobré první tři knížky.








Tulipány k jaru patří, tak je zkouším uháčkovat v podobě obdélníkové dečky, už dlouho se mi tenhle vzoreček líbil.


Zahrádka se mění téměř každým dnem, je tam tolik práce, ale času se nějak nedostává!


















Mějte krásné jarní dny a pokud možno spoustu času na to, co vás baví,

vaše Marcela



You May Also Like

5 komentářů

  1. Marcelko, jsi poctivý čtenář. Světové čtení jsem také ráda četla. Líbí se mi že nabízí několik žánru. Dečka je nádherná, tulipánky jsem letos poprvé zkusila a moc mne také bavili. A fotky ze zahrádky -jaro je tak krásné. Měj se moc krásně,sluníčkově.❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko. Času je někdy málo!!!
    Tulipánkový vzoreček se mi moc líbí, také jsem jej už vyzkoušela a byla nadšená- je takový něžný a vypadá moc hezky.
    Přeji krásné chvíle na jarní zahrádce!!
    To čtení teď s jarem u mne nějak pokulhává....
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně to začíná kvést a vzorek s tulipánky neznám, líbí se mi. Hodně pohody.

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko, ty háčkované tulipánky jsou kouzelné, stejně jako fotky ze zahrady.
    Přeji hodně času na čtení a hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko, popravdě na čtení mi času nezbývá a taak snad o dovolené si určitě přečtu něco pěkného - inspiraci od tebe mám. Tulipány jsou krásným nápadem a dečce moc sluší.
    Iv

    OdpovědětVymazat