pracovní den

by - 19:40

jsem začala tím, že jsem pořídila několik fotek . Nebylo ještě takové vedro, odpoledne jsem toho už měla plné kecky (vlastně sandále) a teď jsem ráda, že jsem doma.






































Zalívání je nejdůležitější.


Sázení jde děvčatům taky pěkně od ruky.


Děkuji vám za vaše milé návštěvy a mějte pohodové dny,

vaše Marcela







You May Also Like

10 komentářů

  1. Krásné květy!Moc zdravím Marcelko Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, to je jen třešínka, v práci, ale i doma, taky posílám pozdrav, pa

      Vymazat
  2. Moc krásné květinky. Práce máte požehnaně.
    Marcelko přeji ti krásné léto. Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, práce je pořád víc než dost, docela se už těším na zimní pauzu, ať se ti léto vydaří podle představ, pa

      Vymazat
  3. Marcelko, ty pracuješ v zahradnictví ? To musí být krásná práce :)))Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, je to krásná práce, ale třeba dnes by se mnou asi nikdo neměnil, když se není před sluníčkem kam schovat, ale mám ji ráda, měj se hezky, pa

      Vymazat
  4. Marcelko, věřím, že práce v zahradnictví je v těchto dnech hodně náročná...
    Ale máte ho moc hezké!
    Příjemný večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji, oproti loňsku je to ještě zlaté, tedy co se počasí týká, jinak práce pořád dost, už se těším na zimní pauzu, měj se moc hezky, pa

      Vymazat