nápad zčistajasna

by - 15:11

Ani nevím kde se ten nápad vzal. Tak si tak přemýšlím o úpravách nové šablony na blogu (to mě osobně zabere opravdu hodně času, protože ne všemu rozumím a jdu cestou pokus omyl), taky o cukroví (kolik druhů a v jakém množství) o knížkách, které mi chybí do splnění čtenářské výzvy, o výzdobě, která je zatím v krabicích a ještě spoustě více či méně důležitých věcí a do toho gabion- pletivo vyplněné kameny. Velikost byla uzpůsobena množství kamenů, které máme doma z různých výletů.
Vyrobil je manžel, jen neměl na druhý takový průměr dřeva, jaký jsem chtěla a tak je dno jen kartonové.











A došlo i na druhou svíčku



mějte krásný, pohodový druhý adventní týden,

vaše Marcela



You May Also Like

12 komentářů

  1. Bomba, super nápad z čista jasna. Měj hezké dny a další prima nápady. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,díky, to se tak někdy (občas, výjimečně) sejde! Hezké dny i tobě, pa

      Vymazat
  2. Marci, super nápad. A nová šablona se mi líbí. :-) Měj se fajn a hlavně klídek... ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tiež rada pracujem s pletivom. Ja som ho použila na luster. Dobrý nápad. Príjemný advent prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zitko, moje bolavé klouby si s tímto pevným pletivem moc nerozuměly, takže se výroby ujal manžel, kupodivu ani neprotestoval, příjemné dny, pa

      Vymazat
  4. Marcelko to je parádní nápad. Naše kamínky z cest a výletu máme různě po domě.. Asi tvůj nápad využiji😉.Měj se moc hezky a přeji ti krásný adventní čas. A nový kabátek tvého blogu je moc pěkný. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, moc děkuji, konečně máme kameny pod kontrolou, určitě vyzkoušej, já jsem zatím nadšená, příjemné, klidné adventní chvíle,pa

      Vymazat
  5. To je super nápad :-)
    A svícen se Vám moc povedl!
    Krásné adventní dny.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, děkuji za návštěvu, komentík i pochvalu a navrhuji tykání

      Vymazat
  6. Marcelko, to je krásná dekorace. Pěkně jste o vymysleli. Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Marci, bezva nápad. Nová šablona je prima. Moc se mi líbí háčkované andělky.
    Měj se krásně a užívej si advent v pohodě. Jana

    OdpovědětVymazat