Opožděný vánoční dárek

by - 15:24

Je to kniha, kterou jsem si přála a dostala ji od syna.


Je v ní spousta nádherných obrázků a inspirace. Nelenila jsem a při první procházce  donesla domů svazek roští. Floristé by měli z mého odborného názvu osypky. A už jsem hledala něco vhodného, kam to roští vrazím. Možností bylo několik, rodinní příslušníci jen kroutili hlavami a čekali co z toho bude a jestli se zas budou muset něčemu vyhýbat (nemusí, ale spousta roští ještě zbyla), nakonec se mi zalíbila varianta se starými lahvemi a dalším vánočním dárkem, andělem.  

















Dlouho jsem neukázala žádné háčkování, pletení. Samozřejmě mám neustále něco po ruce, momentálně jsou to jehlice a pletu prostírání. Když jsem prvně uviděla tu barvu, zhrozila jsem se, co že jsem si to zase objednala, ale přes počáteční nedůvěru jsem v ní našla zalíbení. Obrázek zkresluje, je to žlutozelená. Krom toho mám uháčkované dva medvídky, potřebuji je sešít dohromady...




Ještě jedna fotka co jsem pořídila doma. Jen jsem pootevřela okno, vystrčila ruku s foťákem a cvak cvak, bylo hotovo.


Více fotek "přírodních" na instagramu.

Mějte krásné dny,

Marcela



You May Also Like

29 komentářů

  1. Marcelko, sice opožděný dárek, ale určitě udělal radost. Kniha je určitě nádherná..
    I naši občas žasnou co opět vymyslím😉..Tvé zátiší je krásné a pletení též.A poslední fotka je boží.
    Měj se moc hezky. Z❤

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko,tak tahle knížka by mě opravdu moc potěšila také! Pletené prostírání js snad ještě neviděla, tesim se na výsledek a fotky z přírody jsou letos v zimě ukázkové:-)Mej se moc krásně!

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko, dárek opravdu inspirativní, roští ...u nás by také nechápali, pletení prima, ovšem poslední fotka je pohádka. Měj hezké dny. Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko, moc krásná kniha a moc hezké tvé aranže roští :o) Mám to tak ráda, i já domů ledacos přinesu :o)
    Prostírání bude parádní!
    Měj se hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. To je úžasný dárek, Marcelínko, máš šikovného synátora a má vkus.
    Floristi jsou normální lidé, kamarádím se s několika a určitě nepoužívají žádnou terminologii či speciální názvy, mluví jako my normální lidé.
    Budu se těšit na nová aranžmá, dělaná s láskou...

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelko ta knížka bude určitě krásná, takové mám moc ráda :)

    Měj se krásně Radana

    OdpovědětVymazat
  7. Marcelko, kniha vypadá fantasticky. Přeji hodně krásných tvořivých okamžiků.
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Takový krásný dárek by potěšil i mě. Děkuji za príma tip na knihu :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to by byla kniha přesně pro moji maminku.

    NEPLECHA NA PLECHU

    OdpovědětVymazat
  10. Marcelo, opožděný vánoční dárek je moc pěkný. Také mám ráda tento druh knih, ráda si jimi listuji a užívám si nápaditosti a zručnosti jiných a občas si troufnu podle nich třeba i něco vyrobit. ;-) Přeji ti krásné prohlížení a ještě hezčí tvoření, těším se až se nám se svými výtvory pochlubíš. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Marcelko, z roští jsi vytvořila krásnou dekoraci, obzvlášť spolu s andílkem jim to moc sluší, krásný nápad! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Marci, syn je skvělý, když ví, jakým dárkem ti udělá radost. :-) "Roští" jsi naaranžovala moc hezky. :) Měj se fajn! D.

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné fotky, fakt ti závidím takový výlet :)

    OdpovědětVymazat
  14. Knížka se mi moc líbí a staré lahve také využívám na různé lesní a celkově přírodní dekorace:-).

    Ráda tě přivítám i u sebe na blogu:

    ByGabra

    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  15. tak ta je nádherná, to je lahoda pro oko už při pohledu na ty fotky a na tu sazbu. už jen kvůli tomu i pro člověka, co třeba netvoří s kytkami a neumí to..
    www.libenanovakova.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:)

    OdpovědětVymazat
  17. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. bf7dedcbdaf247d977f57ddb381a19f1
    website kurma
    numara onay
    website kurma

    OdpovědětVymazat
  18. Thank you for your explanation, very good content. fbe87ead73bb8b3234f2046273907ab4
    define dedektörü

    OdpovědětVymazat
  19. Thanks for your article. acd86c31a496161cf9f296cc1317d228
    evde iş imkanı

    OdpovědětVymazat