kytičky

by - 14:27

Venku mrzne, ještě že doma mám nějakou tu zeleň. Zasloužila by si větší péči než občasné sprchování ve vaně. Měla bych letos něco přesadit, snad se do toho brzy pustím.
Hezký slunečný den Marcela













You May Also Like

10 komentářů

  1. Marcelko!Moc děkuji za milý komentář a návštěvu u mně:)K tomu stíhání-určitě to znáte:)-vidím,že máte taky tři děti:)Nejprve udělám to nejnutnější,potom co nás baví,no a nakonec zbývá to,co nestíhám.V mém případě jsou to právě kytičky a zahrádka,to bych chtěla nějak napravit,navíc, když vidím tu vaši krásu,kam se hrabou mí chudáčci:)Budu s tím muset něco udělat!Nejlépe-pořídit něco hodně odolného:)))Marci,máte to tady moc krásné a jste velice šikovná!Moc ráda se k vám vrátím!Krásný večer přeje Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné kytky, jde vidět, že se jim u Vás daří! Zamiokulus je v obdivuhodné kondici, u nás svou svěží zeleň krapet ztratil, už nemůže dočkat jara. Hrozně kytek nám teď shodilo část lístků a vyhodilo nové... Jinak, jak se jmenuje ta kytka na 6.fotce shora? Mamča ji mívala a měla jsem ji ráda...

    OdpovědětVymazat
  3. Radko děkuji za návštěvu a pochvalu kytiček, ale taky se stane, že některá moji"péči" nepřežije. Navíc dvě děti jsou už odrostlejší(20, 18)a nevyžadují takovou péči. Nejmladšímu bylo 8 a je to takový mazánek. A ráda bych poprosila o tykání. V běžném životě mi trvá docela dlouho než si s někým potykám, ale tady jsem zásadně pro.
    Hezký zbytek neděle Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, děkuji za pochvalu, ten zamiokulkas vypadá dobře asi díky tomu, že ho mám teprve od podzimu. Ta kytka na šesté fotce je lidově voskovka, latinsky hoya. Občas vykvete a pak je cítit široko daleko.
    A také chci poprosit o tykání.
    Přeji hezký zbytek neděle. Marcela

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko, kytičkám se u tebe krásně daří! I já už myslím na přesazování...substrát mám v přístěnku, je na kost :o)
    Moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Marcelko,
    máš moc pěkné květiny!!
    Také je sprchuji,
    ale tááááááááák nerada je přesazuji!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Marci!!!
    Na první pohled se kytičkám u tebe daří,mají krásně zelené,lesklé listy.
    Občas taky kytky "naložím" do vany,ale měla bych to dělat častěji

    OdpovědětVymazat
  8. tak tedy koukám, že jsme na tom všechny podobně, ještě, že jsou ty kytky tak odolné.

    OdpovědětVymazat
  9. Holka, ty máš zeleně ! Máš vůbec kde spát ?

    jaromila

    OdpovědětVymazat
  10. Jaromilko, tyto kytky jsou jen malá ukázka z kuchyně a obýváku, v ložnici jsem vůbec nefotila! Na to se teprve chystám.

    OdpovědětVymazat