Děkuji

by - 21:51

Vůbec si nejsem jistá, zda si nějaké ocenění zasloužím, ale strašně moc za ně děkuji Peťulce - díky. 











Tato ocenění posílám všem, jejichž blogy navštěvuji, netroufám si vybrat, abych na někoho nezapomněla.
Jste pro mě jedna velká rodina, kde nacházím spoustu nápadů, inspirace, receptů, porozumění, moudra, krásné obrázky atd. Jsem ráda, že můžu být s vámi, milé blogerky, virtuální kamarádky.
Přeji vám moc prima dny, pa

Marcela

You May Also Like

4 komentářů

  1. Marcelko, zasloužila a jsem ráda, že jsem ti udělala radost..♥♥♥ Hezký den. Peťa

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marcelko, blahoželám k oceneniu, určite si si ho zaslúžila
    a u mňa máš tiež niečo, príď sa pozrieť
    Emily

    OdpovědětVymazat
  3. Marci

    gratulovanec k oceneniu

    zásluhy máš, denne sa treba pochváliť

    prajem krásny slnečný víkend pááá

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko, i já moc gratuluju a jsem ráda, že si tu s námi!
    Pohodový víkend, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat