čimelické střípky

by - 19:39

Zdravím vás, minulý týden se konala v Čimelicích květinová výstava. Bývá jednou za dva roky, zúčastnila jsem se pracovně a pořídila jsem několik fotek.
Ve sklenících byly nádherné expozice.




















A toto byl náš stánek a expozice ve skleníku.







Užijte si poslední den prázdnin

Marcela


You May Also Like

8 komentářů

  1. Náádhera..hlavně ty postavičky nahoře.

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko, to jsem netušila, že jsi zahradnický odborník! Fotky jsou krásné, hned bych se jela podívat (a nakoupit :o))
    Hezký večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Marcelka, to je krása, toľko kvetov, to by bolo niečo pre mňa a tie postavy, akoby boli živé.
    Krásny zvyšok večera
    Emily

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko krásné fotky , i Váš stánek úplně mě to dostalo zpět k tomu co jsem vlastně vystudovala...a nakonec to nedělám i když navrhovat a dělat zahrady mě moc bavilo... krásný večer Dita

    OdpovědětVymazat
  5. Amelie, ty postavičky mě taky dostaly.

    Helenko, odborník je silné slovo, protože jsem zahradničinu nestudovala, ale něčemu jsem se snad za těch několik sezon přiučila.

    Emilko,opravdu bylo co obdivovat.

    Dituš, třeba se k zahradničině ještě vrátíš, ale co si budem povídat, je to dřina

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Marcí,
    díky za nakouknutí. Fotky jsou lákavé a hned bych si tam udělala radost. Měj se hezky. Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Marcelko, děkuji za moc hezké fotky a virtuální procházku krásnou výstavou...
    Letos jsem bohužel nebyla, docela mě to mrzí...
    Tak snad příště mi to vyjde.
    Přeji krásné září!
    Soňa

    OdpovědětVymazat
  8. Marcelko, tak tam by se mi určitě moc líbilo. :o) Krásný den, Jana

    OdpovědětVymazat