vše poprvé

by - 11:27

Zdravím vás milé blogerky i ostatní návštěvnice. Dnes je to opět háčkování (nejoblíbenější činnost). Všechny tři věci jsem dělala poprvé, kulaťáček mě lákal hodně dlouho, ale nejdříve jsem neměla návod, tak jsem poprosila Denisku (Deni moc děkuji) a hned jsem zkusila několik řad, udělat šlo to dobře, jenže mi do toho vlezlo něco jiného a kulaťáček jsem odložila (zatím zůstal nedodělaný). Tento fialový je vlastně také polotovar a je háčkovaný z párané vlny a podle návodu  z MMB. Růžičky - to byla taková ta akce - teď , za hodinu je pozdě. Návod je od Mii.   http://farmmia.blogspot.com/ .   Motýlci se mi zalíbily u Maru http://maru-stesti.blogspot.com/, na nich budu muset ještě zapracovat, není to ještě ono.






Musím vám všem poděkovat za tu spoustu inspirace a za ochotu podělit se o návody - DĚKUJI.

Přeji vám krásný a úspěšný týden.

Marcela

You May Also Like

8 komentářů

  1. Moc zdravím,tvoření se povedlo!Krásný týden přeji a spoustu nápadu:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marcelko, krásné věcičky jsi vytvořila a navíc je to moc hezká barva.
    Měj se hezky v novém týdnu
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. predivno izgledaju a čini mi se da je i jednostavno za raditi:))...

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Marcelka, všetko sa Ti vydarilo nádherne a motýlkovia sú tiež úžasní, neviem prečo by si na nich chcela ešte popracovať. Sú dokonalí. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko...krásně jsi tvořila...všechno máš mooooc pěkně.
    Posílám pozdrav Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelko,máš krásné háčkování. :-)
    Ahojky. Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Marcelko, moc pěkné háčkování. Do kulaťáku jsem zatím ještě nenašla odvahu.

    Andreya

    OdpovědětVymazat
  8. Pekné háčkovanie a blog. Tak som sa rozhodla Vás nominovať na cenu Versatile Blogger Award. Pozrite si prosím môj blog nelkinachvilka.blogspot.com/
    Nellie

    OdpovědětVymazat