Babí léto

by - 20:15

Tak tu máme babí léto, začátek podzimu, mého nejoblíbenějšího období. Vše se začíná zklidňovat, vybarvovat, už nejsme tak upocení a schvácení jako v parném létu. Rána jsou chladnější, fouká studenější vítr, ale sluníčko se pořád ještě snaží a tak se vše vyrovnává do podoby, kterou mám moc ráda.
 Na zahradě jsem ukořistila ještě několik kvetoucích krásek













A takovéto dýně se u nás letos urodily. Jejich pěstování vřele doporučuji: poměrně rychle zarostou pro ně vymezenou plochu plus plochu ještě jednou tak velkou - plevel nemá šanci. Tyto dýně jsem pěstovala pro semínka, která jsou moc dobrá jako  mlska třeba večer k televizi (semínka se nasucho opraží s trochou soli). Urodily se i okrasné dýně, ale ty zase někdy jindy.



A tímto jsem do podzimní výměny přispěla já.






Dárek putoval k Radce a potěšil a to je hlavní. Moc ráda jsem se zúčastnila této akce a tak veliký dík patří především Věrce. Budu se těšit na další podobnou akci.

Přeji vám všem krásný a barevný podzim.
Marcela



You May Also Like

4 komentářů

  1. Nádherné květinky-a ta úroda dýní je přímo senzační!!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně ti kvete zahrádka :o) Dárečky jsou krásné moc se ti povedly--a koukám že jsme měly obě stejný nápad s dečkama :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  3. krásně kvetoucí zahrádka....

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko, už jsem u Radky tvoje podzimní tvoření obdivovala, moc povedené! A jinak jsem si to u tebe taky užila, tak krásně poeticky si popsala poslední dny a k tomu ty nádherné fotky....
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat