Přání

by - 15:02

ať si vždy můžete říct - ale je tady krásně, jo tady jo,
ať každého přeperete - tebe, vždycky,
ať vám nikdo neříká - ti vypadají,
ať o vás nepíšou - je hodný, ale překáží nám
ať znáte ty správné lidi - Franta pošťák, toho ale neznáte,
ať vám vždy někdo ochotně pomůže - když řežu, musíte mi přidat plyn,
ať jste vždy vítaní - čekáme je každou chvíli
ať nemusíte o nic prosit, všemu rozumíte,
ať vás nikdo nehoupe
ať nezakopnete a nic nemusíte dělat dvakrát
ať si nemusíte vybírat - buďto děda nebo já
nemusíte mít všude elektřinu - tu máme přece v Praze
říkejte si - dneska (by) to šlo
a radujte se tak, jak se radují děti ze shledání s dědou Komárkem.

 Přání vzniklo z lásky k filmu Na samotě u lesa, který je tak nadčasový a mám ho ráda i proto, že jsem vyrůstala na samotě u lesa a děda s babičkou se jmenovali Komárkovi. Na této samotě to však bylo obráceně a dlouho tam sama bydlela babička, přestože děda nezemřel tak mlád (81 let). Tam na Borku (jak se samotě říkalo) jsem nebydlela, ale každé prázdniny a každý víkend jsem tam strávila.

Ať už příští rok přinese cokoliv, musíme se s tím poprat a k tomu potřebujeme zdraví, kopec zdraví, horu zdraví, radost, lásku, humor a další a další

Moc ráda se s vámi budu setkávat i v tom příštím roce, moji milí přátelé.







Vaše Marcela































You May Also Like

12 komentářů

  1. Marcelko, přeju Ti šťastný nový rok, pevné zdraví, lásku a ať se Ti zkrátka dobře daří, pa Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný nový rok i Tobě :-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko, ohromnou hromadu lásky , štěstí a hlavně zdraví Ti přeje Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko, pohodový nový rok Tobě i všem tvým blízkým.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný příchod nového roku a v něm vše dobré:-) Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Marcelko :-), přeji hodně optimismu, tvořivou ruku, pevné zdraví celé rodině, Kája.

    OdpovědětVymazat
  7. Marci vše dobré a krásné v novém roce ...Šárka

    OdpovědětVymazat
  8. Nový rok je tady a já ti přeji Marcelko jen to DOBRÉ,ať krásně plyne .......a člověku se hezky žije...
    Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Marcelko, přeji Ti do nového roku jen a jen to nejlepší! M.

    OdpovědětVymazat
  10. Marcelka, prajem Ti šťastný nový rok 2015. Andrea

    OdpovědětVymazat