Sluníčko

by - 19:05

dnes krásně svítilo, vytáhlo mě na zahradu, zvláště po nehodě s buchtou - nesla jsem čerstvě upečenou margot buchtu (pěkně politou polevou a posypanou grankem) na chodbu, otevřela jsem si dveře, ale nějak jsem plechem zavadila o kliku a buch, vše bylo na zemi. Nešlo to ani pořádně sebrat, takže si pochutnají slepičky (třeba začnou víc snášet abych mohla upéct další buchtu).
Venku je tolik barev, pořád je co fotit. Tyhle fotky jsou tedy od nás ze zahrady.

přísavník šplhá kam může
   
plodů má také víc než dost
čmelák. ale i jiný hmyz využívá poslední kvetoucí kytičky

slípka mě kontroluje







astřičky v několika barvách

tahle potvůrka se dokáže pěkně rozrůst, je nezničitelná


škumpa je naštěstí u souseda, ale teď je nádherně vybarvená









liriodendron v několika  podobách



hosty už to mají za sebou




fuchsie pořád kvetou, uvidíme co s nimi provede dnešní studená noc



listí  je všude - i na borovici


i dole je ho už hodně




nahoře je ale ještě většina






























věž našeho kostela




trocha žluté



trocha červené


tahle tráva je nová, snad se jí bude dařit



na vše dohlížela Renynka


Mějte krásný celý příští týden, hlavně bez nehod,

vaše Marcela

You May Also Like

2 komentářů

  1. Marcelko, fotky jsou překrásné a ta buchta, je to k vzteku, už se mi to taky povedlo :o)
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji za návštěvu, buchta slepičkám chutnala a hned snesly o dvě vajíčka víc než bylo v poslední době obvyklé, taky si moc cením toho, že jsi dojela až ke konečnému fotu, nějak jsem to s tím množstvím přehnala, měj se moc hezky, pa

      Vymazat