kniha

by - 11:42

Přestože jsem se v několika komentářích zmínila, že nečtu(teda knihy), mám jednu oblíbenou. Jmenuje se Pan Kaplan má stále třídu rád. Pojednává o studentech večerní školy. Jsou to lidé různé národnosti a věku a učí se novému jazyku. Mezi nimi kraluje pan Kaplan, ze kterého učitel málem zešílí. Jednou dostali žáci za úkol vybrat si v novinách inzerát a odpovědět na něj. Pan Kaplan Odepsal takto:

Adr.
Schr.701
Večerní zprávodaj
New York

Vážený schr.!
 Jednoukrát byl Hyman Kaplan doma a cítil pod psy. On myslel: Kam svět pěje? Nikdo ščasnej, každej nervi v kyblech, žijeme na sobce.
 Jak člověk může dojit klid? ptal Hyman Kaplan. Jak může uteknout z toho čunglu? Kde má díru ven? Nikde.
 Nikde? Stop, Hyman Kaplan! Ty dívej kolem. Ty poslouchej kolem. Ty čti na tvoje 2 oči co je v novinách.Senzáční inzerát. Co píše? Píše toto.
 "Hledáme muže, který má nápady, inic., org. schop.,zkuš. s řízením. Plat prvotř. Schr. 701."
 Fájn. Schr. 701! Uš nehledej! Já sem ten muš.
 1. "Nápady". Mám fúru.
 2. "Inc." Moje inic. sou H. K.
 3. "Org. schop." Orgány mám schopný šecky.
 4. "Zkuš. s řízením." Nemám - ale udělám řídičák.

                                                Zdr. sr.

                                                 H Y M A N  K A P L A N





Toto je  jen malá ukázka, je to naprostá oddychovka a vřele doporučuji. 

Zdravím vás a přeji krásný víkend. Marcela

You May Also Like

3 komentářů

  1. Marci po přečtení tvých slov jsem úplně zatoužila si tu knížku vypůjčit v knihovně a přečíst. Teda nevím, kdy to spáchám, ale snad se zadaří. Hezký den. Petra

    OdpovědětVymazat
  2. :) Vyzerá ako veľmi dobrá oddychovka a zácvik na bránicu:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  3. Táto knižka má u mňa v knižnici čestné miesto, je úžasná. Obdivovala som aj schopnosť prekladateľa to dať do češtiny.

    OdpovědětVymazat