dárky

by - 14:53

Zdravím a přeji krásné nedělní odpoledne.
Tak po dlouhé zimě přišel čas a v úterý jsem nastoupila do práce. Je to už pátá sezona v jednom zahradnictví a tak jsem se moc těšila na kolegyňky.
Také se narodily malý králíčci, přibyly malé slepičky, kapři v rybníce také přežili, jen asi některé rostlinky zimu nezvládly, ale to se nedá nic dělat.
Několik věcí mám rozděláno, ale co jsem musela stihnout, to byla krabička pro Markovu spolužačku. Pozvala ho na narozeninovou party.





Já jsem také dostala dárek, od Gabči, za to, že jsem jí řekla o samotvrdnoucí hmotě, kterou neznala.




Ani já jsem neodolala a pořídila si dva petrklíče, původně jsem je chtěla dát ven do truhlíku, ale když je taková zima zůstanou doma.
Těmito kvítky vám chci poděkovat za přízeň a krásné komentíky a zároveň jako omluvu za to, že sama moc komentíky nestíhám, ale určitě alespoň nakukuji a těším se z vašich radostí.
Marcela




You May Also Like

6 komentářů

  1. Marcelko,krabička je parádní, krásně holčičí!
    moc se mi líbí tvoje kytičky na věnec, háčkování a jsem úplně pryč z té ovečky :o) Je rozkošná!
    Pěkný zbytek neděle, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko, ta krabička je skvělá a petrklíče ti krásně kvetou, škoda, že je pořád zima a zatím nemůžou dělat parádu venku.
    přeju ti krásný zbytek neděle Vlasta

    OdpovědětVymazat
  3. Marci ahojky, ta krabička je krásná, já teď musím namotat ruličky a chci ještě něco zkusit...ale musím překonat to, že mi to ještě zatím moc nejde a pletou se mi prsty...;-) Hezký den. Peťa

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko, to máš krásnou práci v zahradnictví.´Dneska jsem zrovna byla v jednom na kukandu- To víš, zahrádka se pomalu probouzí, tak je potřeba doplnit kytičky.
    Košíček máš moc pěkný. ZdrAvím IVA

    OdpovědětVymazat
  5. Nááádherné věcičky, krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelko,moc pěkné papírové krabičky,barvička je super.

    OdpovědětVymazat