jarní truhlíky

by - 20:00

včera jsem konečně vyměnila truhlíky  na okně v kuchyni.





Pokud budou teploty takové jaké jsou, tak už abych pomalu sháněla balkonovky.

Krásný večer
Marcela

You May Also Like

8 komentářů

  1. Truhlíky jsou moc krásný!! Jsou z papíru, nebo z proutí?? Moooc hezký...Peťa

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marci!!!!
    Krásně vítáš jaro.
    Truhlíčky vypadají prima a ta srdíčka jim sluší.Taky jsem zapřemýšlela,jestli jsou truhlíky pletené z papíru.
    Přeju dobrou noc!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko, truhlíčky máš výstavní! Moc gratuluji ke šťěňátkům, nad fotkami jsme se tady všichni dojímali :o) Rozkošná miminka!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Perfektné! Aj ja som zvedavka ohľadom materiálu:) Gabi

    OdpovědětVymazat
  5. Děvčata, děkuji za pochvalu, truhlíčky jsou z papíru, jsou bez dna, kvůli případné vodě, jsou natřené bílým latexem a přelakované lakem ve spreji. Měla jsem je na okně celou zimu a jsou stále stejné. Mějte se krásně.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelko, truhlíčky s petrklíči jsou parádní, taky je mám moc ráda. Překvapuje mě, že truhlíčky z papíru vydržely venku celou zimu, vypadají jako nové :)

    OdpovědětVymazat
  7. FRUMOASE FLORILE .INTERESANT BLOG .FELICITARI

    OdpovědětVymazat
  8. Já dávám na jaře do truhlíků také petrklíče. Líbí se mi víc než macešky. Sice nevydrží pak ta nadcházející tepla, ale to mi zas až tak nevadí, protože pak je už zase měním za letničky :-) . U oken máme velké parapety, které jsme si nechávali dělat společně u Pramos a vejdou se mi tam dva květináče vedle sebe, tak to hlavně v létě, když jsou květiny převislé, vypadá moc hezky :-) .

    OdpovědětVymazat