jarní truhlíky

včera jsem konečně vyměnila truhlíky  na okně v kuchyni.





Pokud budou teploty takové jaké jsou, tak už abych pomalu sháněla balkonovky.

Krásný večer
Marcela

You May Also Like

7 komentářů

  1. Truhlíky jsou moc krásný!! Jsou z papíru, nebo z proutí?? Moooc hezký...Peťa

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marci!!!!
    Krásně vítáš jaro.
    Truhlíčky vypadají prima a ta srdíčka jim sluší.Taky jsem zapřemýšlela,jestli jsou truhlíky pletené z papíru.
    Přeju dobrou noc!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko, truhlíčky máš výstavní! Moc gratuluji ke šťěňátkům, nad fotkami jsme se tady všichni dojímali :o) Rozkošná miminka!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Perfektné! Aj ja som zvedavka ohľadom materiálu:) Gabi

    OdpovědětVymazat
  5. Děvčata, děkuji za pochvalu, truhlíčky jsou z papíru, jsou bez dna, kvůli případné vodě, jsou natřené bílým latexem a přelakované lakem ve spreji. Měla jsem je na okně celou zimu a jsou stále stejné. Mějte se krásně.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelko, truhlíčky s petrklíči jsou parádní, taky je mám moc ráda. Překvapuje mě, že truhlíčky z papíru vydržely venku celou zimu, vypadají jako nové :)

    OdpovědětVymazat
  7. FRUMOASE FLORILE .INTERESANT BLOG .FELICITARI

    OdpovědětVymazat