háčkuji

by - 14:11

Zdravím vás všechny, loni mě chytila mánie tvoření v přírodní barvě, letos jsem doplnila i nějaké ty barvičky.
















Je to jednoduchá a rychlá záležitost, základ je háčkován z bavlněné příze safari a barevné obruby z přízí aneta, nela, tahiti, lze tak zužitkovat i malé zbytky přízí. 
Protože se nám brzy stmívá a protože mi manžel loni vyrobil svícen- stromeček, tak svítím. Zapaluji jen obyčejné svíčky - nevoňavé. 


Jsem tak ráda, že se zde s vámi můžu potkávat, jste pro mě velkou inspirací a povzbuzením. 
 Krásný den


Marcela


You May Also Like

5 komentářů

  1. krásné tvoření. Taky mám ráda svíčky.

    OdpovědětVymazat
  2. Jak vidím, šikovní jste u vás všichni - krásné háčkování a svícen, ten je parádní!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko, pěkně je u vás. Svícen se mi moc líbí a podložky jsou úžasné.
    Moc zdravím IVA

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko, zdravím!!
    Háčkuješ krásné prostírky,
    jsou jednoduché, ale parádní!!!!
    A krásný svícen máte.
    Přeji hezký večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat