vánoční výměna

by - 20:20

Krásný páteční večer milé blogerky,

tak nám dorazil študent z Brna - s foťákem a já vám můžu ukázat co jsem tvořila do vánoční výměny.
Veliké díky patří organizátorce AJCE. Jsem moc ráda, že moje obálka došla v pořádku ke své majitelce.  Tvořila jsem pro RADANU, dárek se líbil a to je největší odměna. Jak se dalo očekávat - háčkovala jsem.













Hvězdičky i podložky se mi líbí, takže háčkuji i nadále, ještě jsem přidala i tmavě šedou barvu, ale zatím vše putuje do krabice pro školní jarmark.
Víkend bude náročný - vylovit z krabic nějakou tu výzdobu, vytvořit věnec na dveře, "něco" adventního se svíčkami na stůl, nějakou tu větvičku do truhlíků za okno, určitě by se našlo ještě spousta věcí, ale budu ráda, když stihnu alespoň něco.
Také budete jistě ladit do vánočna, tak ať se vám vše podaří a mějte se krásně.

Marcela

You May Also Like

9 komentářů

  1. Uháčkovala jsi krásné dárečky do výměny:-) hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Jeste jednou moc dekuju mam z darecku opravdu velkou radost a uzivam od pod salku az po hvezdicky ktere mam u nas na vrbe blog pripravuju jen musim najit chvilku mezi malou a stehovanim. :-) Hezky vecer Radana

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko, je to moc krásná práce! jsi moc šikovná!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné hvězdičky jsi vytvořila:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko moc krásně vánočně jsi to vytvořila. Přeji Ti krásně adventní zdobení. Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelko, krásné háčkování :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Marcelko, krasne tvoreni! Preji pohodove vanocni svatky, vse nejlepsi do noveho roku a zdravim, Monika

    OdpovědětVymazat
  8. Marcelka, podložky s hviezdami sú nádherné. Už dlhšie zháňam návod na ne, ale zatiaľ bezúspešne. Ak ho máš mohla by som ho poprosiť? Andrea. Môj e-mail: revedevivre@gmail.com.

    OdpovědětVymazat
  9. ty jsou krásné mohla bych také moc poprosit o návod? desejka@gmail.com

    OdpovědětVymazat