nic, ale zhola nic

by - 16:30

dnes venku nenasvědčovalo tomu, že se blíží vánoce.

































Pokud si myslíte, že vidíte vidličky, myslíte si to dobře. Nebylo by na tom nic tak zvláštního, pokud by netrčely z prostřed záhonu. Manžel si tak oddělil jeden druh česneku od druhého. Protože nenašel cedulky k tomu určené, sáhl po plastových vidličkách. Česnek jsem sázela až tento týden, pořád se mi zdálo moc teplo, loni šel do země v polovině listopadu, doufám, že ho příští rok nebudu sázet přímo o vánocích.












Protože bylo dnes opravdu moc hezky, umyla jsem dvoje okna, ne v rámci předvánočního úklidu, ale protože to prostě potřebovala. Po obědě jsem vyrazila na zahradu, ještě pro nějaký materiál do jedné nádoby venku na balkoně, užívala sluníčka a fotila kdeco. 

Snad jste si také užili krásný den, mějte ještě příjemný večer a celou neděli,

vaše Marcela

You May Also Like

3 komentářů

  1. Marcelko, i já jsem dneska našla rozkvetlou pampelišku a počasí rozhodně předvánočně nevypadá. No a taky jsem zahradničila, sázela jsem zimní cibuli, kterou jsem dostala, tak jsem zvědavá co z ní bude :)
    Přeji ti pohodový večer a krásnou druhou adventní neděli

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko, zasadit vidličky je na 1 :o) Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Počasí je opravdu spíš jarní, vždyť raší už i vidličky :o)
    Marcelko, moc chválím krásné fotky a přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat