vánoční svícen z živých květů

by - 13:36

bude u nás letos poprvé. Nemám řezané květiny ráda, ale chtěla jsem si vyzkoušet takovouto vazbu. Akci pořádalo kulturní středisko s květinkou (máme u nás dokonce dvě). Loni se vyráběly adventní věnce, ale to jsem tam nebyla. Měli jsme si přinést nějaký materiál, nůžky, případně i nádobu, do které se aranžovalo (použila jsem omáčník po manželově prababičce), ale i ten kdo si nepřinesl nic, svícen si mohl udělat. Já měla materiálu asi tak na deset svícnů, alespoň bylo z čeho vybírat. Z živých květin byly na výběr buď žluté orchidee nebo bílé chryzantémy.




















A protože mi bílé chryzantémky ještě zbyly, doma jsem pak vytvořila ještě vazbičky do takových zvláštních pivních pohárků na okno. Moc se mi ta kombinace se živými květy líbí, zřejmě se v budoucnu pokusím i o další. Akce jako taková se mi také moc líbila a určitě se ráda něčeho podobného opět zúčastním.












Moc děkuji za komentíky a nakouknutí, vím, že přece jen je toho času pomálu, o to víc mě vaše přízeň těší, užijte si těch několik posledních adventních dnů a potěšte se něčím netradičním, jako třeba já výrobou svátečního svícnu s živými květy,

vaše Marcela


You May Also Like

4 komentářů

  1. Drevené zákutie pekné, aj živý svietnik, misa a farba sviečok je ach .....
    Aj na okne sa to vydarilo a pohľad z okna na drevo...je príjemný návrat k prvému obrázku s dreveným čarovným zákutím, ako som už povedala :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko, já mám takovéto kombinace ráda. Moc se ti to povedlo. S tou bílou je to opravdu zimní. Musela to být moc prima akce. Pěkný víkend. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko i mně se tato kombinace moc líbí, mám chryzantémy moc ráda. Dlouho vydrží a ta bílá k vánocům opravdu patří. Já jsem si také udělala změnu a navštívila jsem u nás výstavu patworku a bylo to krásně odpočinkové. Přeji ti krásný adventní vikend.Z ❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko, jsem nadšená, s kytkama ty to umíš! Moc se mi líbí i dřevěný stromeček!
    Přeji pohodové dny, Helena

    OdpovědětVymazat