chvilka po obědě

by - 13:34

Zdravím v poobědovém čase, mám totiž dovolenou, čeká mě práce na zahradě, tak alespoň chvilku po obědě si dopřeju kafíčko s oblíbenou čokoládkou


posbírala jsem kvítka, která mi ještě kvetou na balkoně


a na závěr písnička, kterou mám moc ráda






Mějte se krásně

Marcela

You May Also Like

5 komentářů

  1. JÓ,tak takovou poobědovou chviličku s čokoládou bych si taky nechala líbit.
    A vypadá to,že sis prodloužila víkend?

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji krásné babí léto.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  3. To je moje oblíbená písnička! Nedávno jsem s Pavlem Bobkem viděla 13. komnatu, tam jsem ji slyšela prvně a už mi nejde z hlavy. Krása!
    A moc se mi líbí vtipný hrníček, kterému to s mou milovanou čokoládkou Milenou bezvadně sluší ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Marcelko, ďakujem za návštevu u mňa. Ja už kávu nemôžem, donedávna som pila 3-4 denne, tak viem, že je to krásna chvíľka. Veľmi pekný nápis na hrnčeku, kiež by to bola pravda. Máš nádhernú záhradu a tie darčeky sa určite budú páčiť. Háčkovaným darčekom sa nedá nič pokaziť. Ručná práca je veľmi cenená, najmä v dnešnej dobe, keď sa dá takmer všetko kúpiť.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  5. Marcel, přeji Ti krásnou pohodovou dovolenou, plnou příjemného podzimního sluníčka a krásných barevných podzimních dní. :-D

    OdpovědětVymazat