dárky

by - 14:50

Zdravím a přeji krásné sváteční odpoledne.

Toto jsou dárky, kterými jsem snad udělala radost:
háčkovaná deka pro Františka a vyšívaný obrázek





dvě srdíčka z papírových ruliček






Na oplátku jsem i já dostala spoustu dárků (protože jsem měla narozeniny). Ze všech mám radost i sladko v bříšku, ale nejvíc největší radost mám z dvou lístků do divadla.

Mějte radost ze života.
Marcela

You May Also Like

9 komentářů

  1. Milá Marcelko, takové krásné dárky musí udělat velkou radost. :o) Jinak ti přeji vše nejlepší k narozeninám, hlavně hodně zdravíčka. Hezký, pohodový večer, Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko, Františkovi se bude spinkat jako v nebi...deka je nádherná! Obrázek, srdíčka taky. Přeju všechno nej k narozeninám!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Opozdene preji vse nejlepsi k narozeninam!! Darecky pro Frantiska jsou kouzelne stejne jako pletena srdicka. Mej se krasne, Monika.

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko, to jsou krásné dárky, takové musí udělat radost každému :)
    A k Tvým narozeninám jen to nejlepší a spoustu nápadů pro tvé krásné tvořeníčko :)

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko, přeji ti také všechno nejlepší k narozeninám.
    Dečka pro Františka je krásná.
    Zdravím Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Marcel, dečka pro Františka je moc pěkná a jistě bude i měkoučká. Medvídek na obrázku je roztomilý a určitě pěkně ozdobí Františkovi pokojíček. Moc se mi líbí i srdíčka z papíru. Vypadají opravdu dobře, asi si také zkusím nějaké vyrobit. :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Ta deká je náádherná a to srdíčko taky.

    OdpovědětVymazat