věneček

by - 16:07

Zdravím vás a přeji krásné slunečné odpoledne. Nejprve musím poděkovat za vaše milá slůvka, moc si vážím vaší přízně a věřte, že i já zachovávám přízeň vám. Nestíhám psát komentíky tak jak bych chtěla, ale vždy alespoň  okouknu vaše fotečky, kochám se a čerpám inspiraci.

Na takovýto věneček jsem měla zálusk už dávno, až dnes se mi podařilo ho dodělat,je spíše letní, ale myslím, že v těchto slunečných dnech(doufám, že jich bude ještě hodně) udělá parádu na vchodových dveřích.





Přeji vám krásné dny plné úspěchů.
Marcela

You May Also Like

12 komentářů

  1. Marcelko, obdivuji tvoje háčkování. Věneček je krásný a určitě ti udělá pořádnou parádu.
    Měj pěkný pohodový týden
    Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, klobouk dolů ;) Myslím, že barvičkama se hodí i na podzim a ještě dlouho bude dělat parádu.
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Marcelko, věneček je parádní a určitě se hodí i k podzimu.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Krásny venček a zaujímavý nápad. Nikdy by mi nenapadlo obháčkovať čipkou polystyrénový veniec. Ale vidím, že to vyzerá dobre. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ešte sa opýtam: Háčkovala si hneď do kruhu (tunel) okolo venca, alebo najprv pás, ktorý si zháčkovala na venci až na záver?

    OdpovědětVymazat
  6. to je náádhera. Nechápu, jak to může někdo zvládnout.

    OdpovědětVymazat
  7. Marcelko...krásný věneček,úplně ladí k podzimu
    Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Tedy Marcelko, ten je! Už jsem viděla spoustu věnečků, ale háčkovaný poprvé, výborný nápad :))
    Přeju ti krásné slunečné dny :)

    OdpovědětVymazat
  9. Marcelko, moc hezký věneček a také si myslím, že se k podzimu náramně hodní. Krásný sváteční den, Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Ivo, Ilonko,Jani, Letitio, Amelie, Jani, Vlasti a ještě jednou Jani - moc vám všem děkuji za pochvalu.

    Letitio, háčkovala jsem najprv pás a teprve potom sešila na věnečku(dalo by se i zháčkovat).

    inspirací mi byl tento blog: http://valinka.wz.cz

    Marcela

    OdpovědětVymazat
  11. Vďaka za radu. Jej, odtiaľ som hľadala inšpiráciu filetové na záclonky. Nakoniec som si vzor vymyslela sama, ale určite som pritom zužitkovala to množstvo obrázkov, čo som si napozerala ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. Dík za návštěvu u mně.Věneček je moc pěkný.
    Píšu z mého druhého blogu.

    OdpovědětVymazat