pečení

by - 17:01

Krásný podvečer, dnes byl opravdu nádherný slunečný den, snad jste si ho užili. Já jsem umyla další dvě okna.

Dlouho se u mě na blogu nic nepeklo. V reálu je to o něco lepší, ale jen o fous. Začnu ale něčím jiným. Použila jsem také pečící papír, ale k jídlu to není. Tenhle nápad jsem zahlédla u někoho na blogu, ale už opravdu nevím kde. Vyřešila jsem tak - kam s nimi. A s čím? S cibulkami hyacintů. Jen doufám, že vykvetou, zatím byly v chladu ve sklepě, ale už trochu vystrkují růžek, tak se půjdou ohřát.





A teď tedy něco na zub. Recept na tuto buchtu mám už dlouho a aktuální bývá vždy v zimním období, protože krásně voní po jablíčkách a skořici.



Budete potřebovat:

4 vejce
1 hrnek pískového cukru
2 hrnky polohr. mouky
1/2 lžičky ml. skořice (já dávám celou, protože mám skořici ráda)
1 lžička kakaa
1 prášek do pečiva
1/2 hrnku oleje
4 jablka, 
hrst ořechů, rozinky (já nedávám - ořechů mám málo a rozinky ráda nemám)
čokoládová poleva

Při přípravě se nelekejte, těsto má být opravdu husté a jablka se krájí na kostičky. Pečeme ve vyhřáté troubě přibližně 45 minut (asi 180°C). Po upečení přelijeme čokoládovou polevou. Poleva je lepší řidší (přidáním kapky rumu), lépe se vsákne.
Dobrou chuť!

Moc děkuji za komentáře k mé adventní výzdobě, moc mě těší, že se vám mé výtvory líbí. Krásnými a originálními výzdobami se to u vás na blozích jen hemží, je to velká inspirace. Mějte se krásně a hlavně nespěchejte.
Marcela


You May Also Like

1 komentářů

  1. Marcelko, ty cibulky máš jak princezničky v bílých pyžamkách, určitě vykvetou...
    Děkuji za recept na buchtu, jablečné máme rádi.
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat