poslední den roku 2013

Krásné odpoledne všem, kdo zavítáte.
Nejdříve vám chci moc poděkovat za přáníčka k vánočním svátkům, moc si vážím každého vašeho slůvka a času, který mému blogu věnujete. DĚKUJI.
Tento poslední den v roce je u nás hlavně o jídle. Do společnosti nechodíme, takové to hromadné juchání není nic pro mě. Takže televizní zábava a něco dobrého k tomu. Uděláme si chlebíčky, jednohubky, nějaký ten salámek, sýr, zeleninka, brambůrky, tyčinky a pod. Co ale nesmí chybět je sýrová roláda. Kdysi jsem našla recept v časopise a dělám ji jen na Silvestra. A tu je receptík:

4 balíčky plátkového sýra (používám eidam, balíček po 5 kusech)
 15 dkg nakrájené šunky (lepší je čtvercový nebo obdélníkový tvar
300 g taveného sýra (nebo půl sýra a půl másla či rostl. tuku)
česnek - dle libosti
1/2 červené papriky
nadrobno nasekaná petrželka (tu jsem letos vynechala)
pepř,sůl

Tavený sýr utřeme s česnekem, solí a pepřem, přidáme nadrobno nakrájenou červenou papriku a petrželku a umícháme hladký krém. Plátky sýru rozložíme na plech a v mírně vyhřáté troubě necháme změknout. Sýrový plát poklademe plátky šunky a potřeme krémem. Plát stočíme do rolády a necháme v ledničce ztuhnout. Vychlazenou roládu nakrájíme na plátky a podáváme  s jakýmkoliv pečivem, které máte rádi. Já jsem upekla chleba podle Fizule. Při přípravě náplně se dá hodně experimentovat.
 Dobrou chuť nejen na Silvestra.






















V příštím roce vám přeji jen zdravíčko, zdravíčko a zase jen zdravíčko a  ať potkáváte lidičky, kteří vás budou hýčkat, obohacovat, motivovat. Mějte se moc krásně a těším se na setkávání s vámi i v roce 2014.

Marcela

You May Also Like

17 komentářů

  1. Krásný nový rok i Tobě :-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko, taky jsem kdysi sýrovou roládu dělala, ale už dlouho ne, budu to muset napravit, dík za připomenutí.
    Přeji ti pohodový silvestrovský večer a do nového roku jen to nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko, sýrovou roládu jsem už dlouho nedělala, díky za připomenutí! Také Ti přeji š´tastný nový rok!

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko,přeji Šťastný Nový rok 2014.

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko, jsme na tom podobně (ani já nemusím silvestrovské ejchuchu :)).Tak do toho roku 2014 přeji hlavně hodně zdraví, pohody a lásky!

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelko, krásný a šťastný Nový rok. Věra♥

    OdpovědětVymazat
  7. krásný nový rok a hodně času na tvoření :)

    OdpovědětVymazat
  8. Sýrová roláda vypadá skvěle. Všechno nejlepší v novém roce a hodně zdraví, štěstí a lásky.

    OdpovědětVymazat
  9. Sýrovou roládu jsem už dlouho nedělala, mňam.
    Marcelko celé rodině PF 2014!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Marcelko vše nej v novém roce a ta roláda vypadá super. Určitě někdy vyzkouším. Lenka

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Marcelko , přeji vše nejlepší pro tebe a tvoji rodinu v novém roce 2014.
    IVA

    OdpovědětVymazat
  12. Marcelko moje milá,
    přeji Ti v novém roce hlavně pevné zdraví, štěstí a lásku.
    Chtěla jsem Ti popřát už včera, ale Tvůj blog se ne a ne načíst. Nešlo vložit komentář.
    Pa pááá. :-)
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  13. Marcelka v novom roku Ti želám, pohody, šťastia, lásky veľa! Zo ♥ Hela

    OdpovědětVymazat
  14. Moc děkuji za přání. I já bych Ti chtěla popřát pohodový rok 2014, hodně zdraví a štěstí, ale i pohody, lásky, optimismu a stále dobré nálady. S tou se dá zvládnout všecko. ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Marcelka, všetko najlepšie v novom roku.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  16. Marcelko at je krásný a Štastný a prostě jen NEJ NEJ NEJ.... ♥♥ Martina

    OdpovědětVymazat
  17. Taková roláda nikdy nezklame :-) Přeji hodně zdraví a vše dobré po celý rok :-) Alena

    OdpovědětVymazat